środa, 19 grudnia 2012

Świąteczny prezencik:)

Coraz bliżej Święta... podczas gdy większość z Was pewnie haftuje anielicom koronkowe suknie, pędzluje lukrem pierniczki bądź oddziela mak od pszenicy, my ostatnimi tygodniami ozdabiamy naszymi autografami stosy papierów i formularzy, zdobywamy zaświadczenia, że nie jesteśmy wielbłądami, potwierdzamy oryginały naszych linii papilarnych..:D I jest, udało się! Po dopełnieniu wszelkich formalności, wczoraj odebraliśmy wreszcie klucze od naszego nowego mieszkanka! Hura, hura, hura! Po Świętach ruszamy z remontem, który może potrwać ok. 2 miesięcy, a tymczasem pozdrawiam Was cieplutko z naszego świeżo odebranego M5!:)

12 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, M5 to jest cos ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE.
    PS oj nie wszystcy tak se dzieraja te janioly , nie nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i tak, ale ja miałam idealistyczną wizję naszego blogowego świata, hihi:))))

      Usuń
  4. Madziu napisałam do Ciebie maila jakiś czas temu,pytałam o nowy adres .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziku, przepraszam, ale faktycznie od dawna nie zaglądałam na milmatową skrzynkę @ i już spieszę odpisywać:)))

      Usuń
  5. Gratuluję nowego mieszkanka:)

    OdpowiedzUsuń